Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Uppsala-Göteborg, vem har skåpbil?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mertenstina" data-source="post: 1084753" data-attributes="member: 161746"><p>Hej,</p><p>sambon och jag har separerat och jag flyttar tillbaka till Göteborg. Med två 90-sängar samt en cykel och lite kartonger.</p><p>Finns det någon där ute med skåpbil som i slutet av februari eller i början av mars kan tänka sig ge en ledsen själ skjuts till Göteborg? Jag betalar självklart för en del av bensinkostnaderna samt lastar med hjälp av vänner...</p><p></p><p>Tack alla snälla själar för att ni läser detta. Jag håller tummarna att det hjälper mig...</p><p></p><p>Mvh</p><p>Tina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mertenstina, post: 1084753, member: 161746"] Hej, sambon och jag har separerat och jag flyttar tillbaka till Göteborg. Med två 90-sängar samt en cykel och lite kartonger. Finns det någon där ute med skåpbil som i slutet av februari eller i början av mars kan tänka sig ge en ledsen själ skjuts till Göteborg? Jag betalar självklart för en del av bensinkostnaderna samt lastar med hjälp av vänner... Tack alla snälla själar för att ni läser detta. Jag håller tummarna att det hjälper mig... Mvh Tina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Uppsala-Göteborg, vem har skåpbil?
Tillbaka
Topp