Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Usa 16/17
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="afleo" data-source="post: 1077712" data-attributes="member: 155591"><p>Hej!</p><p></p><p>Är det några fler än jag som tänkt säsonga i USA? Har inte sett någon tråd här än men hoppas att det finns några där ute! </p><p>Om det är så att någon behöver fylla sitt boende så hör jättegärna av er! Eller om vi kanske kan gå ihop ett gäng och dela på något boende? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Jackson Hole är väl den orten jag fastnat mest för, men är egentligen öppen för andra orter också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="afleo, post: 1077712, member: 155591"] Hej! Är det några fler än jag som tänkt säsonga i USA? Har inte sett någon tråd här än men hoppas att det finns några där ute! Om det är så att någon behöver fylla sitt boende så hör jättegärna av er! Eller om vi kanske kan gå ihop ett gäng och dela på något boende? :) Jackson Hole är väl den orten jag fastnat mest för, men är egentligen öppen för andra orter också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Usa 16/17
Tillbaka
Topp