Utanför

chronix

Ny medlem
Utanför
Varför känner man sig så utanför här när man inte har säsongat, är det bara jag eller har mer eller mindre alla här säsongat hur många säsonger som helst... bara för att jag inte kan...

Utanför
Vad är det du inte kan, och varför? Är det så att du inte kan säsonga? Hur kan det komma sig? Vänligen utveckla.

Utanför
Det verkar ju inte gå nån direkt nöd dig tycker jag, FrankrikeX2, Gränsen och Fernie i vinter. Du verkar ju ha stålar och rätt ålder och sen äre bara å prioritera. Besluta dig! Gör det! Ensam? Bara intressantare. Sen att många här utger sig vara säsongarproffs ska man ta med en nypa salt. Man kan säsonga på många sätt. Har sett för många gapiga gröna supsäsongare än jag förtjänar i mina dar. Mogna serösa säsongare, respekt! Resten kan krypa hem till momma å poppa å tigga ihop till upphället över sommaren, igen. Och mogna. Int fan äre synd om dig!!! Utanför vad?

Utanför
ok, jag skrev väl det där i ett svagt ögonblick, jag har aldrig sagt att det e synd om mej, å visst har jag rest en hel del, men av "säsongare" att döma så är ju bara veckoturister jobbiga... men men...

Utanför
Åter till frågan: varför kan du inte säsonga? Har du säsongsallergi, eller är det något annat som hindrar dig? Jag tror att de flesta hinder går att överbygga (om än inte alla), om viljan är tillräckligt stark (och seg).

Ta en schnaps & mosa vidare!

Utanför
Jo anledningen till att jag inte kan säsonga är främst för att jag har ett fast jobb som jag vill ha kvar, dessutom så e jag för slö för att organisera en sådan vistelse, ställe å bo på, jobb för att dra in pengar osv

Jo Fernie verkar ju inte helt fel nu, men med min tur så kommer jag väl bryta benen på nån rail i tandådalen över nyår så man får ställe in hela skiten ...

Utanför
Aha, det var det jag trodde! Det är inte det att du inte KAN säsonga, det är att du inte tycker att det är värt det! Sånt är livet, man får prioritera. Jag tycker att du ska vara nöjd om du har ett jobb som du gillar så mycket att du inte vill bli av med det, och ändå hinna åka flera veckor om året. Och att du inte kan titulera dig "säsongare" tycker jag inte är något du ska ta alltför hårt på; de som inte vill umgås med dig enbart därför är nog inga du vill umgås med i alla fall.

Ha det gött i Fernie!

Utanför
Nu skall vi ta det lilla lugna! Om vi skall tävla i slöhet vill jag vara med! Där j*vlar är det inte många som slår mig! Jag har under mitt långa liv lyckats med att helt undvika meriter!

Utanför
Man tackar, får helt enkelt göra det bäsat av den korta tid man reser, kort men intensivt...

Å jag e rätt säker på att jag e världens slöaste...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp