Utbildning i Kaprun med SBSSV och säsonga i Rauris

frokenforsman

Ny medlem
Hej.
Jag ska ner till Kaprun och gå en kurs för att bli skidlärare med SBSSV den 5/12 till 14/12. Jag undrar helt enkelt om det är någon annan som ska dit eller kommer befinna sig i Kaprun för att kanske ta en öl?!
Jag ska sedan säsonga i Rauris (ligger ungefär en halvtimme från Kaprun och Bad Gastein, mitt emellan). Är det någn ska ska till Rauris eller har varit där?
Pepp på puder och strålande sol nu!

Senast ändrad:
Rauris är grymt coolt ställe:) har varit där varje vinter som liten, Där jag gjorde mina första carving svängar och mina första puder försök. Gillar stället skarpt, går väll inte jämföra med de stora system runt omkring men du kommer ha trevligt där om du kan tyska!

Skönt att höra. Jag var först gaska osäker eftersom systemet var så litet och byn verakr vara ganska okänf för turister. Men det ska nog bli bra, det är väl det där med tyskan då... har ju läst tyslka hela gymnasiet och högstadiet (plus att jag varit i österrike flertalet gånger) men med tanke på dialekt och hur fort de lär prata kommer jag nog vara helt borta! Haha, suck.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp