Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Utbyggnad av liftsystemen i Vemdalsfjällen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zanoii" data-source="post: 1255674" data-attributes="member: 171409"><p>Två av områdena markerade för "urglesning" - ravinen söder om Hildings Backe och skogen sydväst om Slingan - åkte jag mer eller mindre hela tiden i mitten av 90-talet. Minns att jag blev sur när man började bygga stugorna vid Klockarfjället eftersom det förstörde den fina åkningen. Skulle vara fint om de områdena blev åkbara igen.</p><p></p><p>Området norr om Stugbranten är dock livsfarligt då det från toppen ser förrädiskt åkbart ut, och när man inser att det är ett stup kan det vara för sent att få stopp och ta sig upp igen. De har förhoppningsvis satt upp nåt hinder där på de snart 30 år som gått.. Gick ju däremot bra att åka in i det området från skit(hus)rännan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zanoii, post: 1255674, member: 171409"] Två av områdena markerade för "urglesning" - ravinen söder om Hildings Backe och skogen sydväst om Slingan - åkte jag mer eller mindre hela tiden i mitten av 90-talet. Minns att jag blev sur när man började bygga stugorna vid Klockarfjället eftersom det förstörde den fina åkningen. Skulle vara fint om de områdena blev åkbara igen. Området norr om Stugbranten är dock livsfarligt då det från toppen ser förrädiskt åkbart ut, och när man inser att det är ett stup kan det vara för sent att få stopp och ta sig upp igen. De har förhoppningsvis satt upp nåt hinder där på de snart 30 år som gått.. Gick ju däremot bra att åka in i det området från skit(hus)rännan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Utbyggnad av liftsystemen i Vemdalsfjällen
Tillbaka
Topp