Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Utbyggnad av liftsystemen i Vemdalsfjällen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fdracer" data-source="post: 1263320" data-attributes="member: 168994"><p>Närmaste i tidem verkar vara Hovde syd, vad jag har hört skall det bli som en avlastning av barnområdet. Bygg ned mot Vemdalen by, utan boenden med endast ankar och knappliftar för att det skall klara väder och vind. Utbyggnad av "passet sidan" verkar vara längre ifrån just nu, VA sätter stopp som det verkar just nu, men det låter som att Skistar jobbar hårt med att snabba på den biten. Åkytan som skulle bli är stor, glömt bort de exakta siffrorna såklart, men kommer ihåg att jag fick en chock när jag fick höra den. Där kommer även boenden att byggas.. Skistar lodge? Skistarshop och kanske en Conceptstore?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fdracer, post: 1263320, member: 168994"] Närmaste i tidem verkar vara Hovde syd, vad jag har hört skall det bli som en avlastning av barnområdet. Bygg ned mot Vemdalen by, utan boenden med endast ankar och knappliftar för att det skall klara väder och vind. Utbyggnad av "passet sidan" verkar vara längre ifrån just nu, VA sätter stopp som det verkar just nu, men det låter som att Skistar jobbar hårt med att snabba på den biten. Åkytan som skulle bli är stor, glömt bort de exakta siffrorna såklart, men kommer ihåg att jag fick en chock när jag fick höra den. Där kommer även boenden att byggas.. Skistar lodge? Skistarshop och kanske en Conceptstore? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Utbyggnad av liftsystemen i Vemdalsfjällen
Tillbaka
Topp