Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Utbyggnad av liftsystemen i Vemdalsfjällen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Abraxe" data-source="post: 1319000" data-attributes="member: 179622"><p>Inget nytt. Det var vid diskussioner efter det framkom att SkiStar har planer på det. Men det finns inget officiellt på det. </p><p>Så som jag förstod det skulle den gå till ungefär där riket och långsvöngen möts.</p><p>Jag hade på sätt och viss också gärna sett den dit du ritar. Men det är en bit över trädgräns och det blåser en del uppe vid övre störtloppet/Snobben. Blåst innebär ökad risk för stängd expresslift. </p><p></p><p>Just nu satsas det på skalet då det är där det är mest folk kontra åkyta. Så hur lång tid det tar innan de kommer till Björnrike är oklart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Abraxe, post: 1319000, member: 179622"] Inget nytt. Det var vid diskussioner efter det framkom att SkiStar har planer på det. Men det finns inget officiellt på det. Så som jag förstod det skulle den gå till ungefär där riket och långsvöngen möts. Jag hade på sätt och viss också gärna sett den dit du ritar. Men det är en bit över trädgräns och det blåser en del uppe vid övre störtloppet/Snobben. Blåst innebär ökad risk för stängd expresslift. Just nu satsas det på skalet då det är där det är mest folk kontra åkyta. Så hur lång tid det tar innan de kommer till Björnrike är oklart. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Utbyggnad av liftsystemen i Vemdalsfjällen
Tillbaka
Topp