Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ohrey" data-source="post: 1018746"><p>Finns många planer, pratade med Niclas Sjögren och fick deras ski-masterplan visad.. Förr eller senare kommer det nog bli av, frågan är bara hur. Finns kreativa förslag, vill dock inte avslöja något i fall att det skulle sabotera för deras planerande.. Men att dra den mellan Rödkullen och Tegesvängen är ju bara en utav planerna, dock enligt mig den snabbaste och enklaste.. Skulle då ta ca 6-7 min från Rödkullen till Tegesvängen.. Enligt skistar ville de ha utbyggnad i Tegefjäll innan en framtida förbindelse, i och med nya Tegefyran så är det fritt fram att köra om det skulle lösa sig med markägarna.. Men skulle nog gissa att det ligger ett tag i framtiden ändå..:/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ohrey, post: 1018746"] Finns många planer, pratade med Niclas Sjögren och fick deras ski-masterplan visad.. Förr eller senare kommer det nog bli av, frågan är bara hur. Finns kreativa förslag, vill dock inte avslöja något i fall att det skulle sabotera för deras planerande.. Men att dra den mellan Rödkullen och Tegesvängen är ju bara en utav planerna, dock enligt mig den snabbaste och enklaste.. Skulle då ta ca 6-7 min från Rödkullen till Tegesvängen.. Enligt skistar ville de ha utbyggnad i Tegefjäll innan en framtida förbindelse, i och med nya Tegefyran så är det fritt fram att köra om det skulle lösa sig med markägarna.. Men skulle nog gissa att det ligger ett tag i framtiden ändå..:/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp