Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marcus666" data-source="post: 1039688" data-attributes="member: 133143"><p>Verkar inte ha varit nån fart här på länge...</p><p></p><p>Tänkte fråga lite spontant:</p><p></p><p>Är det bara jag som tycker att Skistar borde riva Kabinbanan. Den är snart 40 år gammal och kapaciteten är ju oerhört låg. </p><p></p><p>Mitt förslag hade varit en 8-Gondol från Stjärntorget upp till nuvarande "toppen" men med mittenstation på Hummeln. Ha garaget i dalstationen så att man kab vid hård vind endast köra första delen upp till hummeln.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marcus666, post: 1039688, member: 133143"] Verkar inte ha varit nån fart här på länge... Tänkte fråga lite spontant: Är det bara jag som tycker att Skistar borde riva Kabinbanan. Den är snart 40 år gammal och kapaciteten är ju oerhört låg. Mitt förslag hade varit en 8-Gondol från Stjärntorget upp till nuvarande "toppen" men med mittenstation på Hummeln. Ha garaget i dalstationen så att man kab vid hård vind endast köra första delen upp till hummeln. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp