Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1039721" data-attributes="member: 77701"><p>vackra och vackra men de har som blivit en del av silhuetten där uppe.. den första av stöttorna på kalfjället syns ju i bakgrunden på bilder som är tagna nästan var som helst på skutans framsida.. folk ser den och tänker "ah, Åre". subtil marknadsföring.</p><p>ärligt talat tycker jag att en hollywoodskylt hade varit ännu fulare. liftstolpar är lite som vindkraftverk i min värld - inte så snygga att se på men de bidrar ju med något iallafall. en ren reklamskylt känns bara meh. skistarskylten i hammarbybacken är mer än nog.</p><p></p><p>(sen kan man ju alltid diskutera hur mycket kabinbanan egentligen "bidrar" med då den har överlägset sämst kapacitet av alla liftar i åreområdet, barnbackarna undantagna.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1039721, member: 77701"] vackra och vackra men de har som blivit en del av silhuetten där uppe.. den första av stöttorna på kalfjället syns ju i bakgrunden på bilder som är tagna nästan var som helst på skutans framsida.. folk ser den och tänker "ah, Åre". subtil marknadsföring. ärligt talat tycker jag att en hollywoodskylt hade varit ännu fulare. liftstolpar är lite som vindkraftverk i min värld - inte så snygga att se på men de bidrar ju med något iallafall. en ren reklamskylt känns bara meh. skistarskylten i hammarbybacken är mer än nog. (sen kan man ju alltid diskutera hur mycket kabinbanan egentligen "bidrar" med då den har överlägset sämst kapacitet av alla liftar i åreområdet, barnbackarna undantagna.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp