Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johantorsleff" data-source="post: 1039725" data-attributes="member: 89532"><p>Riv Åre kabinen och ersätt med en EFFEKTIV lift. Varför inte en liknande som sadelliften med kåpa? Alternativt dela upp sträckan vi hummeln.</p><p>Eller bygge en stolslift från VM6:ans toppstation och upp till toppen.</p><p>Sen måste skistar ersätta 1000-meters liften! Bästa skidområdet matas av en grymt långsam och föråldrad 2 stolslift!</p><p></p><p>När jag änså är igång är det lika bra att ersätta tväråvalvsliftarna!</p><p></p><p><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>//Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johantorsleff, post: 1039725, member: 89532"] Riv Åre kabinen och ersätt med en EFFEKTIV lift. Varför inte en liknande som sadelliften med kåpa? Alternativt dela upp sträckan vi hummeln. Eller bygge en stolslift från VM6:ans toppstation och upp till toppen. Sen måste skistar ersätta 1000-meters liften! Bästa skidområdet matas av en grymt långsam och föråldrad 2 stolslift! När jag änså är igång är det lika bra att ersätta tväråvalvsliftarna! :) //Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp