Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gman-01" data-source="post: 1039841" data-attributes="member: 146307"><p>Man skulle kunna ersätta kabinevagnarna med 5-8 stora gondoler (vi snackar 40-50 pers) som snurrar som en vanlig lift.</p><p></p><p>En helt annan sak är att ha en ankarlift upp på toppen från kabinberg. På baksidan skulle man då kunna ha en 4/6stolslift á la lofsdalen med vind skydd och offpist området på baksidan skulle bli bra man skulle också kunna ha en smalare backe bredvid liften. Dessutom skulle man då inte behöva några nya stolpar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gman-01, post: 1039841, member: 146307"] Man skulle kunna ersätta kabinevagnarna med 5-8 stora gondoler (vi snackar 40-50 pers) som snurrar som en vanlig lift. En helt annan sak är att ha en ankarlift upp på toppen från kabinberg. På baksidan skulle man då kunna ha en 4/6stolslift á la lofsdalen med vind skydd och offpist området på baksidan skulle bli bra man skulle också kunna ha en smalare backe bredvid liften. Dessutom skulle man då inte behöva några nya stolpar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp