Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 1039844" data-attributes="member: 58560"><p>Jag skulle vilja säga att det är "skidåkning, högzon och uteliv."</p><p></p><p><img src="http://www.are360.com/Global/bilder/Tips/Nyhetsbilder_v13/gondolen_vinter_extraoppen.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></p><p></p><p>Tycker denna bilden/vyn är lika mycket Åre som vilken kabinbild som helst <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Och är man 80 pers i väntrummet så är det rätt så trångt och när kabinen står i stationerna så ser det verkligen inte ut och få plats med något större. Likaså är inte den kapacitetökningen värd investeringen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p></p><p>Detta tycker jag låter jäkligt omöjligt MEN, skulle det vara möjligt hade det med 8st stora gondoler på 40pers vara samma som 4st gondoler som går upp under samma tid som en av den nuvarande kabinen vilket skulle enbart öka kapaciteten till ~600-700 :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 1039844, member: 58560"] Jag skulle vilja säga att det är "skidåkning, högzon och uteliv." [img]http://www.are360.com/Global/bilder/Tips/Nyhetsbilder_v13/gondolen_vinter_extraoppen.jpg[/img] Tycker denna bilden/vyn är lika mycket Åre som vilken kabinbild som helst :) Och är man 80 pers i väntrummet så är det rätt så trångt och när kabinen står i stationerna så ser det verkligen inte ut och få plats med något större. Likaså är inte den kapacitetökningen värd investeringen :) Detta tycker jag låter jäkligt omöjligt MEN, skulle det vara möjligt hade det med 8st stora gondoler på 40pers vara samma som 4st gondoler som går upp under samma tid som en av den nuvarande kabinen vilket skulle enbart öka kapaciteten till ~600-700 :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp