Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 1039907" data-attributes="member: 58560"><p>Varför skulle man någonsin vilja byta från gondol till sittlift? Obekvämare, sämre kapacitet och är det hög köldeffekt så blir det ståendes då evakueringen tar för lång tid vid ev. fel.</p><p></p><p>Mycket smartare att ersätta gunnilliften med sittlift isf, men då förstörs skogsåkningen då en ny lift med mer kapacitet inte kommer utan fler backar så bättre att låta bli <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 1039907, member: 58560"] Varför skulle man någonsin vilja byta från gondol till sittlift? Obekvämare, sämre kapacitet och är det hög köldeffekt så blir det ståendes då evakueringen tar för lång tid vid ev. fel. Mycket smartare att ersätta gunnilliften med sittlift isf, men då förstörs skogsåkningen då en ny lift med mer kapacitet inte kommer utan fler backar så bättre att låta bli :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp