Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marcus666" data-source="post: 1039936" data-attributes="member: 133143"><p>G-man håller faktiskt med mig? Det var som f-n... </p><p>Man kan öka från 2400p/h till 3200-4000 p/h om man byter gondolen till en 6 eller 8-stol med bubbla. Jag ser huvan/bubblan som obligatoriskt eftersom den är placerad på kalfjället. Förstår inte riktigt vad du menar med köldeffekt vid stopp om det skulle vara en bubbla? Så du menar att man har varmare i gondolen pga kroppsvärmen från alla stående? Nej, ge mig en Leitner 6:a med bubbla samt lädersäten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marcus666, post: 1039936, member: 133143"] G-man håller faktiskt med mig? Det var som f-n... Man kan öka från 2400p/h till 3200-4000 p/h om man byter gondolen till en 6 eller 8-stol med bubbla. Jag ser huvan/bubblan som obligatoriskt eftersom den är placerad på kalfjället. Förstår inte riktigt vad du menar med köldeffekt vid stopp om det skulle vara en bubbla? Så du menar att man har varmare i gondolen pga kroppsvärmen från alla stående? Nej, ge mig en Leitner 6:a med bubbla samt lädersäten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp