Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 1039940" data-attributes="member: 58560"><p>Du missade nog en siffra, 114m längre/37m mindre fallhöjd.</p><p></p><p>Angående Rödkullen så ligger det även ett flertal hus i vägen/i närheten av din lift dragning så inte ens broar hade hjälpt :P Byvärdens villa är en av dom, samt en riktigt fin gård så dom kommer aldrig tillåta det :D</p><p></p><p>Däremot dom två husen under bräcke kanske skulle kunna köpas loss. Den östra är lantmäteriets och den västra är en skön gubbe som åker upp till åre lite då och då :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 1039940, member: 58560"] Du missade nog en siffra, 114m längre/37m mindre fallhöjd. Angående Rödkullen så ligger det även ett flertal hus i vägen/i närheten av din lift dragning så inte ens broar hade hjälpt :P Byvärdens villa är en av dom, samt en riktigt fin gård så dom kommer aldrig tillåta det :D Däremot dom två husen under bräcke kanske skulle kunna köpas loss. Den östra är lantmäteriets och den västra är en skön gubbe som åker upp till åre lite då och då :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp