Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Manolito" data-source="post: 1146929" data-attributes="member: 162407"><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=157555" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/8ca713e944270672cd5aa175d2a96b90.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p>Verkar väl som att kabinen får stå en säsong till då, även om snacket i byn var att den ryker redan nu. </p><p>Förutom att det är tråkigt så är ju avsaknaden av någon slags tydlig plan i övrigt nästan ännu tristare. </p><p>Om de åtminstone kunde ställa upp en ankarlift på tusen hade man ju sett någon slags framåtanda åtminstone.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Manolito, post: 1146929, member: 162407"] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=157555][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/8ca713e944270672cd5aa175d2a96b90.jpg[/img][/url] Verkar väl som att kabinen får stå en säsong till då, även om snacket i byn var att den ryker redan nu. Förutom att det är tråkigt så är ju avsaknaden av någon slags tydlig plan i övrigt nästan ännu tristare. Om de åtminstone kunde ställa upp en ankarlift på tusen hade man ju sett någon slags framåtanda åtminstone. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp