Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1220831" data-attributes="member: 161661"><p>Appropå Tege och Duved så tittade jag på den där stora pistkartan med både Duved, Tege, Åreskutan och Björnen i en och samma (den borde göras med bättre zoomfunktion, ser bra ut) och noterade denna potentiella nedfart. </p><p>Om man kan ta sig upp ovanför branten ovanför toppen av Fjällvalvsliften*; hade det inte kunnat bli en ganska trevlig nedfart i ravinen där till vänster ned mot skogen där man antingen kan åka ner mot Tege eller mot Duved?</p><p></p><p>*Kanske sätta Peak-2-Peak-stationen där? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p><img src="https://i.ibb.co/LZQr2mg/Tegetopp.png" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1220831, member: 161661"] Appropå Tege och Duved så tittade jag på den där stora pistkartan med både Duved, Tege, Åreskutan och Björnen i en och samma (den borde göras med bättre zoomfunktion, ser bra ut) och noterade denna potentiella nedfart. Om man kan ta sig upp ovanför branten ovanför toppen av Fjällvalvsliften*; hade det inte kunnat bli en ganska trevlig nedfart i ravinen där till vänster ned mot skogen där man antingen kan åka ner mot Tege eller mot Duved? *Kanske sätta Peak-2-Peak-stationen där? :) [IMG]https://i.ibb.co/LZQr2mg/Tegetopp.png[/IMG] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp