Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FMP" data-source="post: 1220853" data-attributes="member: 176798"><p>Håller inte riktigt med. Blåa transporter går ju som ett Z över berget. Tycker inte det behöver strösslas med blå backar från skutan mot byn. Åres absoluta styrka tycker jag är att man utnyttjar skutan till utmanande åkning och inte har hängivit sig åt att skapa åkning som passar för nybörjare eller barnfamiljer i alla delar av systemet. Björnen, rödkullen & Ullådalen samt Tväråvalvet är ju riktigt bra åkning för nybörjare, barnfamiljer och till viss del bra åkare som vill slipa på tekniken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FMP, post: 1220853, member: 176798"] Håller inte riktigt med. Blåa transporter går ju som ett Z över berget. Tycker inte det behöver strösslas med blå backar från skutan mot byn. Åres absoluta styrka tycker jag är att man utnyttjar skutan till utmanande åkning och inte har hängivit sig åt att skapa åkning som passar för nybörjare eller barnfamiljer i alla delar av systemet. Björnen, rödkullen & Ullådalen samt Tväråvalvet är ju riktigt bra åkning för nybörjare, barnfamiljer och till viss del bra åkare som vill slipa på tekniken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp