Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FMP" data-source="post: 1220897" data-attributes="member: 176798"><p>Ja då håller jag med. Att tvinga ut obekväma åkare i röda pister ger ingen någon glädje. En diagonal i skogs”dungen” låter vettigt. </p><p></p><p>Dock finns ändå bara röda pister mot tott/sadeln så där hade behövts kompletteras med en lättåkt backe om man ska skapa sammanhängande stråk av blått från öst till väst. Kanske får man vara beredd på enstaka rejäla utmaningar så länge man vill kunna nyttja hela systemet, även om det inte är optimalt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FMP, post: 1220897, member: 176798"] Ja då håller jag med. Att tvinga ut obekväma åkare i röda pister ger ingen någon glädje. En diagonal i skogs”dungen” låter vettigt. Dock finns ändå bara röda pister mot tott/sadeln så där hade behövts kompletteras med en lättåkt backe om man ska skapa sammanhängande stråk av blått från öst till väst. Kanske får man vara beredd på enstaka rejäla utmaningar så länge man vill kunna nyttja hela systemet, även om det inte är optimalt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp