Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1220944" data-attributes="member: 161297"><p>När jag tittade på pistkartan med en nybörjares gröna och en medelåkares blå ögon så såg jag aldrig någon anledning att undvika Åre. Tvärtom! Det finns massor av härliga blå backar och skidbussar som rullar mellan dem. Och det röda bolaget gör sitt bästa för att få dit barnfamiljer, Märks ju inte minst i hur Björnen har byggts ut och att det finns planer på utbyggnad kring Rödkullen/Ullådalen. Så jag skulle snarare säga att affärsidén är att få dit medelåkare med familj och en stadig plånbok.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1220944, member: 161297"] När jag tittade på pistkartan med en nybörjares gröna och en medelåkares blå ögon så såg jag aldrig någon anledning att undvika Åre. Tvärtom! Det finns massor av härliga blå backar och skidbussar som rullar mellan dem. Och det röda bolaget gör sitt bästa för att få dit barnfamiljer, Märks ju inte minst i hur Björnen har byggts ut och att det finns planer på utbyggnad kring Rödkullen/Ullådalen. Så jag skulle snarare säga att affärsidén är att få dit medelåkare med familj och en stadig plånbok. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp