Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1220956" data-attributes="member: 144594"><p>Ok men liftsystemen i Ullådalen och Björnen är faktiskt ganska magra och liksom "sekventiella". Och där har man ju inte lätt tillgång till det mysiga Åre Centrum, och kan därför lika gärna välja vilken annan trevlig familjeort som helst. Jag säger bara att det finns stor potential till förbättring. Jag har sett Åre sedan ca 1980 och tycker det går t-r-öö-g-t... Kanske det släpper när kabinen försvinner. Den har varit en stor dyr mental stoppkloss.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1220956, member: 144594"] Ok men liftsystemen i Ullådalen och Björnen är faktiskt ganska magra och liksom "sekventiella". Och där har man ju inte lätt tillgång till det mysiga Åre Centrum, och kan därför lika gärna välja vilken annan trevlig familjeort som helst. Jag säger bara att det finns stor potential till förbättring. Jag har sett Åre sedan ca 1980 och tycker det går t-r-öö-g-t... Kanske det släpper när kabinen försvinner. Den har varit en stor dyr mental stoppkloss. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp