Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arne" data-source="post: 1228807" data-attributes="member: 115857"><p>Skillnaden är att till Åre kan jag ta tåget upp fredag kväll, och skidor hela lördag-söndag och vara hemma igen på söndag kväll. Det går ju inte ens nattåg till Oslo och sen ska man vidare. Det blir en dags resande och inte mycket skidåkande om man bara ska upp en helg.</p><p></p><p>Alternativet är ju att skaffa något i Alperna och sen strunta i miljön och flyga ner. Det tar inte mycket längre tid än att ta sig Norge. Men jag föredrar tåg - så jag fastnar nog i Åre ett tag till. (Och jag tycker själva byn är väldigt trevlig).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arne, post: 1228807, member: 115857"] Skillnaden är att till Åre kan jag ta tåget upp fredag kväll, och skidor hela lördag-söndag och vara hemma igen på söndag kväll. Det går ju inte ens nattåg till Oslo och sen ska man vidare. Det blir en dags resande och inte mycket skidåkande om man bara ska upp en helg. Alternativet är ju att skaffa något i Alperna och sen strunta i miljön och flyga ner. Det tar inte mycket längre tid än att ta sig Norge. Men jag föredrar tåg - så jag fastnar nog i Åre ett tag till. (Och jag tycker själva byn är väldigt trevlig). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp