Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arne" data-source="post: 1237823" data-attributes="member: 115857"><p>Som aktieägare med en lägenhet i Åre, så måste jag säga att näringslivet i Åre är fantastiskt. Servicen är underbar och de tar hand om allt (mot betalning), uthyrning är smidig och är det något problem fixar de det (Ago ringde igår och meddelade en vattenskada, men de lär fixa det utan att jag behöver göra något). Sen gillar jag att Åre är en ny med folk i. </p><p></p><p>Som skidåkare tycker jag det är för mycket folk (förra sportlovet vart hemskt), men om men inte har skolbarn så kan man ju välja de underbara veckorna när det är halvtomt. </p><p></p><p>Och baksidan är magisk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arne, post: 1237823, member: 115857"] Som aktieägare med en lägenhet i Åre, så måste jag säga att näringslivet i Åre är fantastiskt. Servicen är underbar och de tar hand om allt (mot betalning), uthyrning är smidig och är det något problem fixar de det (Ago ringde igår och meddelade en vattenskada, men de lär fixa det utan att jag behöver göra något). Sen gillar jag att Åre är en ny med folk i. Som skidåkare tycker jag det är för mycket folk (förra sportlovet vart hemskt), men om men inte har skolbarn så kan man ju välja de underbara veckorna när det är halvtomt. Och baksidan är magisk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp