Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1237888" data-attributes="member: 144594"><p>Glöm inte Bombardino. Och Schweinshaxe. Aperol Spritz tror jag att jag såg först i Val Gardena. Nu är det inte lika roligt med Aperol Spritz längre när man kan få den på Vapiano på Emporias megaköpcentrum med utsikt över ett gråblåsigt Hyllie Stationstorg.</p><p></p><p>Avstod förresten under flera år att beställa in "Coda di Rospo" i Italien eftersom det ordagrant betyder "paddsvans". Jag var inte sugen på paddsvans. Först några år senare förstod jag att det var marulk/kotlettfisk...</p><p></p><p>Åre borde satsa på såna saker, "signature" prylar som gör att man känner igen sig och längtar tillbaka. Och då menar jag inte "Ski In Korv Out" vid Sadelexpressen (nej det är inget dass... eller jo de har nog dass också men jag tror inte namnet avser dasset). Eller ok, det är en början.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1237888, member: 144594"] Glöm inte Bombardino. Och Schweinshaxe. Aperol Spritz tror jag att jag såg först i Val Gardena. Nu är det inte lika roligt med Aperol Spritz längre när man kan få den på Vapiano på Emporias megaköpcentrum med utsikt över ett gråblåsigt Hyllie Stationstorg. Avstod förresten under flera år att beställa in "Coda di Rospo" i Italien eftersom det ordagrant betyder "paddsvans". Jag var inte sugen på paddsvans. Först några år senare förstod jag att det var marulk/kotlettfisk... Åre borde satsa på såna saker, "signature" prylar som gör att man känner igen sig och längtar tillbaka. Och då menar jag inte "Ski In Korv Out" vid Sadelexpressen (nej det är inget dass... eller jo de har nog dass också men jag tror inte namnet avser dasset). Eller ok, det är en början. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp