Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1239836" data-attributes="member: 145369"><p>Ibland kan jag tycka att en del av er gnäller så förbaskat på Åre, det är väl bara att skita i att åka hit då.</p><p>Ok för mig, då kommer jag fortare fram i kön.</p><p>Jag åker väldigt mycket skidor sett till dagar och timmar, är det mycket på ett ställe är jag någon annanstans.</p><p></p><p>Men ibland känns det som att vi (jag) får skämmas för att bo här, pågrund av Skistars usla politik gällande skidområdet.</p><p>Jag vet att det inte är på något sätt mitt fel det här. Det jag gör är bara att lägga mina surt förvärvade pengar på säsongskort vinter/sommar år efter år.</p><p></p><p>Men jag tror och det är mina högst personliga tankar att: det beror på den starka bygemenskapen som råder här i byn bland oss som bor här året runt. Och därför känner delaktighet i vad som händer.</p><p></p><p>Må ett snöfall snart drabba er alla, önskar er man på plats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1239836, member: 145369"] Ibland kan jag tycka att en del av er gnäller så förbaskat på Åre, det är väl bara att skita i att åka hit då. Ok för mig, då kommer jag fortare fram i kön. Jag åker väldigt mycket skidor sett till dagar och timmar, är det mycket på ett ställe är jag någon annanstans. Men ibland känns det som att vi (jag) får skämmas för att bo här, pågrund av Skistars usla politik gällande skidområdet. Jag vet att det inte är på något sätt mitt fel det här. Det jag gör är bara att lägga mina surt förvärvade pengar på säsongskort vinter/sommar år efter år. Men jag tror och det är mina högst personliga tankar att: det beror på den starka bygemenskapen som råder här i byn bland oss som bor här året runt. Och därför känner delaktighet i vad som händer. Må ett snöfall snart drabba er alla, önskar er man på plats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp