Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1240751" data-attributes="member: 161661"><p>Det är en återkommande fråga här; jag ser gärna att man inkorporerar Huså och bygger en sittlift upp till där man kan ta sig tillbaka till Sadeln eller Rödkullen. </p><p>Då blir baksidan av toppen en renodlad off-pist, men man kan ta sig mellan systemen (dvs offpiståka från toppen, antingen tillbaka till Sadeln/Rödkullen eller ner till Huså. Och från Huså ta sig till Sadeln/Rödkullen). </p><p></p><p>Vissa tycker hela baksidan ska vara orörd off-pist, och att detta hade dragit dit en massa gröngölingar. Jag tycker alla har ett eget ansvar och mitt förslag är en bra mellanväg. </p><p>Framsidan: Chamonix</p><p>Baksidan: La Grave.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1240751, member: 161661"] Det är en återkommande fråga här; jag ser gärna att man inkorporerar Huså och bygger en sittlift upp till där man kan ta sig tillbaka till Sadeln eller Rödkullen. Då blir baksidan av toppen en renodlad off-pist, men man kan ta sig mellan systemen (dvs offpiståka från toppen, antingen tillbaka till Sadeln/Rödkullen eller ner till Huså. Och från Huså ta sig till Sadeln/Rödkullen). Vissa tycker hela baksidan ska vara orörd off-pist, och att detta hade dragit dit en massa gröngölingar. Jag tycker alla har ett eget ansvar och mitt förslag är en bra mellanväg. Framsidan: Chamonix Baksidan: La Grave. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp