Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1255813" data-attributes="member: 144594"><p>Om parkering verkligen är det största problemet i Åre så kanske det går att lösa genom att bygga fler parkeringsplatser. Ytan sydost om den lilla parkeringen är minst lika stor som VM-8ans dalstation och består nu av gräs. Ja, de där fina åkytorna ner mot arenan är ofta avstängda och helt tomma inför diverse arrangemang så det kanske är meningslöst att bygga någon lift där alls.</p><p>Du bor där, jag gör det inte men jag förstår uppriktigt sagt inte alla olika invändningar och låsningar som verkar finnas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1255813, member: 144594"] Om parkering verkligen är det största problemet i Åre så kanske det går att lösa genom att bygga fler parkeringsplatser. Ytan sydost om den lilla parkeringen är minst lika stor som VM-8ans dalstation och består nu av gräs. Ja, de där fina åkytorna ner mot arenan är ofta avstängda och helt tomma inför diverse arrangemang så det kanske är meningslöst att bygga någon lift där alls. Du bor där, jag gör det inte men jag förstår uppriktigt sagt inte alla olika invändningar och låsningar som verkar finnas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp