Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arne" data-source="post: 1267310" data-attributes="member: 115857"><p>Någon som har koll på fördelar att hyra ut med Ago jmf med skistar? Ago verkar ju vara ett lokalt bolag (Åre Vemdalen), så kanske bättre att stödja dem. (Skistar tar 30% av pengarna, ser till att lägenheten är uthyrd nästan alltid, ger mig halva priset på årskort).</p><p></p><p>Sen så är min åsikt att det stora problemet med Åre är att det är för mycket folk några få veckor (och någon helg), men annars så räcker kapaciteten bra, fast det är för ofta stängt på högzon. Så om skistar skulle göra någon insats vore det att bygga en stort vindskydd för hela berget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arne, post: 1267310, member: 115857"] Någon som har koll på fördelar att hyra ut med Ago jmf med skistar? Ago verkar ju vara ett lokalt bolag (Åre Vemdalen), så kanske bättre att stödja dem. (Skistar tar 30% av pengarna, ser till att lägenheten är uthyrd nästan alltid, ger mig halva priset på årskort). Sen så är min åsikt att det stora problemet med Åre är att det är för mycket folk några få veckor (och någon helg), men annars så räcker kapaciteten bra, fast det är för ofta stängt på högzon. Så om skistar skulle göra någon insats vore det att bygga en stort vindskydd för hela berget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp