Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1268041" data-attributes="member: 145369"><p>Jag pratade med en av dom som äger mark i anslutning till Rödkullen. Personen i fråga bara skrattade och skakade på huvudet och sa: kommer aldrig att hända.</p><p>Och med det massiva motstånd som råder bland Åres bofasta tillåter jag mig att tvivla. Jodå jag är ju bofast så.......</p><p></p><p>Diskussionen gick vidare till Rödkullen-Tege. Jag kan inte återge hela samtalet men svaret var typ: dom som tror på det där tror nog på Jultomten också och att det aldrig är blomkålssnö på Skutan.</p><p></p><p>Nåja, den som lever får se, så länge vi får lite av det där vita under laggen får vi vara glada.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1268041, member: 145369"] Jag pratade med en av dom som äger mark i anslutning till Rödkullen. Personen i fråga bara skrattade och skakade på huvudet och sa: kommer aldrig att hända. Och med det massiva motstånd som råder bland Åres bofasta tillåter jag mig att tvivla. Jodå jag är ju bofast så....... Diskussionen gick vidare till Rödkullen-Tege. Jag kan inte återge hela samtalet men svaret var typ: dom som tror på det där tror nog på Jultomten också och att det aldrig är blomkålssnö på Skutan. Nåja, den som lever får se, så länge vi får lite av det där vita under laggen får vi vara glada. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp