Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1279657" data-attributes="member: 161661"><p>Bra poänger, även om jag tror tanken är att den ska användas mycket till tävling/träning. </p><p></p><p>Håller med om att uppgradera från släp till sitt hade hjälpt att fördela ut åkning på berget. Som jag nämnde häromdagen så tror jag t.ex. Tottbacken hade varit mer populär om man inte behövde åka den långa släpliften Tottliften. </p><p>Håller även med om att Järven och Hermelinen borde bli sittliftar.</p><p> </p><p>Apropå Järven; borde inte Copperhill vilja bidra till en sittlift av Järven och ett rullband mellan Järvens toppstation och hotellet. Då hade ju alla haft en direktväg mellan Björnen Centrum och hotellet. Förutom åkare hade föräldrar, släktingar, ickeåkare kunnat ta sig upp och ner den här vägen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1279657, member: 161661"] Bra poänger, även om jag tror tanken är att den ska användas mycket till tävling/träning. Håller med om att uppgradera från släp till sitt hade hjälpt att fördela ut åkning på berget. Som jag nämnde häromdagen så tror jag t.ex. Tottbacken hade varit mer populär om man inte behövde åka den långa släpliften Tottliften. Håller även med om att Järven och Hermelinen borde bli sittliftar. Apropå Järven; borde inte Copperhill vilja bidra till en sittlift av Järven och ett rullband mellan Järvens toppstation och hotellet. Då hade ju alla haft en direktväg mellan Björnen Centrum och hotellet. Förutom åkare hade föräldrar, släktingar, ickeåkare kunnat ta sig upp och ner den här vägen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp