Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1290602" data-attributes="member: 161661"><p>Det har jag en lösning för. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Vägen som rundar och går under Hummelstugan västerut går nästan hela vägen fram, men därefter måste man åka ner mot VM8an.</p><p>Man skulle kunna anlägga en lift från där vägen svänger upp mot platån. Det hade kunnat vara en ganska enkel Poma-knapplift som lossar när den behövs. </p><p>Hade kunnat heta Svartbergsliften.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1290602, member: 161661"] Det har jag en lösning för. :) Vägen som rundar och går under Hummelstugan västerut går nästan hela vägen fram, men därefter måste man åka ner mot VM8an. Man skulle kunna anlägga en lift från där vägen svänger upp mot platån. Det hade kunnat vara en ganska enkel Poma-knapplift som lossar när den behövs. Hade kunnat heta Svartbergsliften. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp