Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="islandmountain" data-source="post: 1290654" data-attributes="member: 169508"><p>Denna artikel du tänkte på?:</p><p><a href="https://www.op.se/2023-12-04/oviss-framtid-for-kabinbanan-vi-jobbar-pa" target="_blank">Oviss framtid för kabinbanan: ”Vi jobbar på”</a></p><p></p><p>Sammanfattningen är att Kabinbanan kommer fortsätta köras de närmaste åren, men så småningom rivas för att ersättas av Skutgondolen. Visionen är att Kabinbanan ska vara borta 2030, men de kan inte säga ett exakt årtal just nu. Man har inte ansökt om rivningslov än och kommer inte göra det innan en ny detaljplan har tagits fram för området.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="islandmountain, post: 1290654, member: 169508"] Denna artikel du tänkte på?: [URL='https://www.op.se/2023-12-04/oviss-framtid-for-kabinbanan-vi-jobbar-pa']Oviss framtid för kabinbanan: ”Vi jobbar på”[/URL] Sammanfattningen är att Kabinbanan kommer fortsätta köras de närmaste åren, men så småningom rivas för att ersättas av Skutgondolen. Visionen är att Kabinbanan ska vara borta 2030, men de kan inte säga ett exakt årtal just nu. Man har inte ansökt om rivningslov än och kommer inte göra det innan en ny detaljplan har tagits fram för området. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp