Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1290658" data-attributes="member: 161661"><p>Man kan inte renovera Kabinen då?</p><p>I Big Sky har man gjort det och den ser ju ganska bra ut.</p><p>Renovera, göra mer vindsäkrad med extra rep, bygga om dalstationen för att inkorporera nya lokaler och bostäder. <img class="smilie smilie--emoji" alt="🤷♂️" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f937-2642.png" title="Man shrugging :man_shrugging:" data-shortname=":man_shrugging:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p>[MEDIA=youtube]WhpGBdWP8ng[/MEDIA]</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://liftblog.com/2023/09/15/big-sky-readies-americas-next-great-tram/[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1290658, member: 161661"] Man kan inte renovera Kabinen då? I Big Sky har man gjort det och den ser ju ganska bra ut. Renovera, göra mer vindsäkrad med extra rep, bygga om dalstationen för att inkorporera nya lokaler och bostäder. 🤷♂️ [MEDIA=youtube]WhpGBdWP8ng[/MEDIA] [URL unfurl="true"]https://liftblog.com/2023/09/15/big-sky-readies-americas-next-great-tram/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp