Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marsun94" data-source="post: 1291076" data-attributes="member: 164299"><p>Hallå forumet!</p><p></p><p>Detta inlägg hör i sig inte till ämnet, men har hittat det perfekta spelet för oss skidorts-illustratörer: Winter Resort Simulator 2.</p><p></p><p>[ATTACH=full]28408[/ATTACH]</p><p>[ATTACH=full]28409[/ATTACH]</p><p></p><p>Har försökt att få till att kunna importera Åreskutan till den som heightmap, men har tyvärr inte lyckats. Kartan kan max vara 5x5 km stor.</p><p></p><p>Rekommenderar om ni har lite fritid vid sidan av!</p><p></p><p>/marsun</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marsun94, post: 1291076, member: 164299"] Hallå forumet! Detta inlägg hör i sig inte till ämnet, men har hittat det perfekta spelet för oss skidorts-illustratörer: Winter Resort Simulator 2. [ATTACH type="full"]28408[/ATTACH] [ATTACH type="full"]28409[/ATTACH] Har försökt att få till att kunna importera Åreskutan till den som heightmap, men har tyvärr inte lyckats. Kartan kan max vara 5x5 km stor. Rekommenderar om ni har lite fritid vid sidan av! /marsun [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp