Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bobski" data-source="post: 1292404" data-attributes="member: 180780"><p>Utan att riktigt veta kan jag ändå tänka mig att behovet anses för litet. Det är egentligen bara de 2 jul & nyårsveckorna som det är mycket folk när det är som mörkast på morgonen. Resten av de mörkaste veckorna räcker de belysta Gäst & Lundsrappet pisterna mer än väl. När sedan den planerade nya liften från nationalarenan väl kommer på plats så blir åkningen i de belysta pisterna inte så beroende av att VM8 går. Därmed inte sagt att belysning i WorldCup backen skulle vara väldigt trevligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bobski, post: 1292404, member: 180780"] Utan att riktigt veta kan jag ändå tänka mig att behovet anses för litet. Det är egentligen bara de 2 jul & nyårsveckorna som det är mycket folk när det är som mörkast på morgonen. Resten av de mörkaste veckorna räcker de belysta Gäst & Lundsrappet pisterna mer än väl. När sedan den planerade nya liften från nationalarenan väl kommer på plats så blir åkningen i de belysta pisterna inte så beroende av att VM8 går. Därmed inte sagt att belysning i WorldCup backen skulle vara väldigt trevligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp