Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1318033" data-attributes="member: 144594"><p>Jag längtar inte heller till just de branterna och tänker alltså på backar som är något mindre svarta än de du nämner, och längre. Typ brantaste delen av gästrappet hela vägen. Så minns jag backarna i Högegga. Jag gillar Gästrappet (mycket) men det är ju inte för det övre skråandet eller den nedre flacka delen. </p><p>Nu inser jag att naturen sätter gränser men åren går, ingen utveckling sker i högzon och om det går att hitta nya löpor längre ner så… </p><p>Den nya Lundsgårdsliften är ju en bra idé, synd att den stött på patrull. Någon som vet hur det går där?</p><p></p><p>Mer sånt, typ mörkrött, tror jag många gillar:</p><p></p><p>[ATTACH=full]38409[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1318033, member: 144594"] Jag längtar inte heller till just de branterna och tänker alltså på backar som är något mindre svarta än de du nämner, och längre. Typ brantaste delen av gästrappet hela vägen. Så minns jag backarna i Högegga. Jag gillar Gästrappet (mycket) men det är ju inte för det övre skråandet eller den nedre flacka delen. Nu inser jag att naturen sätter gränser men åren går, ingen utveckling sker i högzon och om det går att hitta nya löpor längre ner så… Den nya Lundsgårdsliften är ju en bra idé, synd att den stött på patrull. Någon som vet hur det går där? Mer sånt, typ mörkrött, tror jag många gillar: [ATTACH type="full" size="2500x1875"]38409[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp