Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1330337" data-attributes="member: 161661"><p>Jag uppfattade det som att kritiken låg på bygget över Mörviksån. Inte sträckan mellan Stjärnliften och Hummeln. Men jag kan ha missförstått. </p><p></p><p>Hummeln är ju inte bara direkt åkning ner (som är bra svart/röd för avancerade, samt för tävlingsåkarna i Slalombacken), men också en knytpunkt. Från Hummeln tar man sig vidare västerut mot VM-8an, Olympiaplatån och Rödkullen. </p><p>En lift direkt upp från Stjärntorget till Hummeln för folket i Åre By och en lift från Fjällgården till Hummeln för folket från Björnen/Sadeln/Tott hade gjort saker väldigt smidigt och spridit ut åkningen bra på berget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1330337, member: 161661"] Jag uppfattade det som att kritiken låg på bygget över Mörviksån. Inte sträckan mellan Stjärnliften och Hummeln. Men jag kan ha missförstått. Hummeln är ju inte bara direkt åkning ner (som är bra svart/röd för avancerade, samt för tävlingsåkarna i Slalombacken), men också en knytpunkt. Från Hummeln tar man sig vidare västerut mot VM-8an, Olympiaplatån och Rödkullen. En lift direkt upp från Stjärntorget till Hummeln för folket i Åre By och en lift från Fjällgården till Hummeln för folket från Björnen/Sadeln/Tott hade gjort saker väldigt smidigt och spridit ut åkningen bra på berget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp