Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1330401" data-attributes="member: 146777"><p>Säkert har det diskuterats här. Men det jag aldrig fattar är varför man inte byggde en direkt förbindelse från fjällgården till hummeln. Visst skulle det underlätta för alla som vill västerut? Tex de som vill från Björnen över till rödkullen. I dagsläget tvingas ju alla ner till Stjärnliften. Klart blir det mer naturlig med nya gondolen. Lite som [USER=161661]@NyslipadeKanter[/USER] förslog. Hummelliften känns också lite märkligt kort, för mig iaf.Men kanske svårare att korsa vm6an längre ned?</p><p>[ATTACH=full]43393[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1330401, member: 146777"] Säkert har det diskuterats här. Men det jag aldrig fattar är varför man inte byggde en direkt förbindelse från fjällgården till hummeln. Visst skulle det underlätta för alla som vill västerut? Tex de som vill från Björnen över till rödkullen. I dagsläget tvingas ju alla ner till Stjärnliften. Klart blir det mer naturlig med nya gondolen. Lite som [USER=161661]@NyslipadeKanter[/USER] förslog. Hummelliften känns också lite märkligt kort, för mig iaf.Men kanske svårare att korsa vm6an längre ned? [ATTACH type="full" size="776x601"]43393[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp