Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kn1" data-source="post: 1330432" data-attributes="member: 204743"><p>[ATTACH=full]43409[/ATTACH]</p><p></p><p>Bara en tanke: skulle man kunna dra nya gondolen (eller vore det bättre med sittlift?) som det svarta strecket visar? Då kanske man skulle kunna få till en transportled mot gondolen (?) samt som [USER=161661]@NyslipadeKanter[/USER] föreslog en pist ner mot vm8. Samt en röd (eller svart?) backe mot stjärnliftens toppstation för att kunna utnyttja de backarna också. Dessutom skulle man kanske kunna komma till nya 1000meterns dalstation. Tror ni det skulle funka? (Har ej så bra koll på terrängen)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kn1, post: 1330432, member: 204743"] [ATTACH type="full" size="668x907"]43409[/ATTACH] Bara en tanke: skulle man kunna dra nya gondolen (eller vore det bättre med sittlift?) som det svarta strecket visar? Då kanske man skulle kunna få till en transportled mot gondolen (?) samt som [USER=161661]@NyslipadeKanter[/USER] föreslog en pist ner mot vm8. Samt en röd (eller svart?) backe mot stjärnliftens toppstation för att kunna utnyttja de backarna också. Dessutom skulle man kanske kunna komma till nya 1000meterns dalstation. Tror ni det skulle funka? (Har ej så bra koll på terrängen) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp