Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1331037" data-attributes="member: 161661"><p>Jag kom att tänka på MountainWorks idéer för Björnen när jag var i Björnen och Sadeln och åkte i helgen. </p><p></p><p>Baksidan av Förberget ser faktiskt ut att ha riktigt bra lutning, så deras förslag att dra en lift ner mot Fröåtjärnen och nedfarter där kan nog ge finfin åkning. </p><p></p><p>De ser även ut att ha tänkt göra Björnenliften till sittlift och göra om liftgatan till en nedfart. Den är ganska brant för att vara släplift, men hade nog blivit en fin nedfart.</p><p></p><p>Kanske inte jättelånga åk, men en snabb sittlift på det så kan man få till bra åk på dessa två. </p><p></p><p>(Sydvästra och nordöstra hörnen av kartan nedan)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1331037, member: 161661"] Jag kom att tänka på MountainWorks idéer för Björnen när jag var i Björnen och Sadeln och åkte i helgen. Baksidan av Förberget ser faktiskt ut att ha riktigt bra lutning, så deras förslag att dra en lift ner mot Fröåtjärnen och nedfarter där kan nog ge finfin åkning. De ser även ut att ha tänkt göra Björnenliften till sittlift och göra om liftgatan till en nedfart. Den är ganska brant för att vara släplift, men hade nog blivit en fin nedfart. Kanske inte jättelånga åk, men en snabb sittlift på det så kan man få till bra åk på dessa två. (Sydvästra och nordöstra hörnen av kartan nedan) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp