Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sove" data-source="post: 291488" data-attributes="member: 28567"><p>Vårt val är ihopbyggnad av Tege-Ullådalen (rödkullen).</p><p>Bussresan från Duved till kabin under v10 tog i snitt 30 min och som längst 45 min. Oherrans trångt vissa resor-riktig sardinburk. Vi åker hellre sk transportskidåkning och i sega backar än buss / bil ( parkering nu är helt hopplöst ).</p><p>2 Tott. Området har potential men liften känns helkass.</p><p>3 Rödkulleområdet, bättre kapacitet och förnyade / utökade backar borde avlasta olympiaområdet.</p><p></p><p>1000m duger - skönt nostalgiskt avslappnat i solsken.</p><p></p><p>Förslagen om ny lift från björnen mot toppen likväl västra ravin mot toppen känns spännande och skulle definitivt öka tillgängligheten.</p><p></p><p>Och en annan fundering - nu med så många nya bäddar området - varför inget utökat lunchutbud ?!! Vi börjar med medhavt igen - klarar inte av trängseln / kötiden längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sove, post: 291488, member: 28567"] Vårt val är ihopbyggnad av Tege-Ullådalen (rödkullen). Bussresan från Duved till kabin under v10 tog i snitt 30 min och som längst 45 min. Oherrans trångt vissa resor-riktig sardinburk. Vi åker hellre sk transportskidåkning och i sega backar än buss / bil ( parkering nu är helt hopplöst ). 2 Tott. Området har potential men liften känns helkass. 3 Rödkulleområdet, bättre kapacitet och förnyade / utökade backar borde avlasta olympiaområdet. 1000m duger - skönt nostalgiskt avslappnat i solsken. Förslagen om ny lift från björnen mot toppen likväl västra ravin mot toppen känns spännande och skulle definitivt öka tillgängligheten. Och en annan fundering - nu med så många nya bäddar området - varför inget utökat lunchutbud ?!! Vi börjar med medhavt igen - klarar inte av trängseln / kötiden längre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp