Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Allemaaan" data-source="post: 390351"><p>här va det svar jag fick när jag frågade om förbindelselift mellan tegefjäll och rödkullen:</p><p></p><p></p><p>Hej,</p><p></p><p>En förbindelselift mellan Tegefjäll och Rödkullen är en ständig fråga, det är hela tiden olika aspekter som ställs mot varandra, ex. bygga liftar/transportörer som genererar mer skidåkning kontra enbart transport som en lift mellan Tegefjäll och Rödkullen skulle bli.</p><p></p><p>Ledningen för SkiStar jobbar kontinuerligt med en "Skimasterplan" – dvs. en framtida planering för Åres skidområde från nu och ca. 15-20 år framåt. Tyvärr är den inte officiell,</p><p></p><p>men så snart nya skidområden/liftar är budgetmässigt fastställt – så kommer det ut information om det.</p><p></p><p> </p><p></p><p>Bästa Hälsningar</p><p></p><p>Åsa Nilsson</p><p></p><p>SkiStar, Åre</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Allemaaan, post: 390351"] här va det svar jag fick när jag frågade om förbindelselift mellan tegefjäll och rödkullen: Hej, En förbindelselift mellan Tegefjäll och Rödkullen är en ständig fråga, det är hela tiden olika aspekter som ställs mot varandra, ex. bygga liftar/transportörer som genererar mer skidåkning kontra enbart transport som en lift mellan Tegefjäll och Rödkullen skulle bli. Ledningen för SkiStar jobbar kontinuerligt med en "Skimasterplan" – dvs. en framtida planering för Åres skidområde från nu och ca. 15-20 år framåt. Tyvärr är den inte officiell, men så snart nya skidområden/liftar är budgetmässigt fastställt – så kommer det ut information om det. Bästa Hälsningar Åsa Nilsson SkiStar, Åre [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp