Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="edgeman" data-source="post: 393247" data-attributes="member: 14688"><p>Du missförstod mig med andra ord fel.</p><p>Och om du skall fortsätta skriva eller inte spelar mig ingen större roll.</p><p>Så länge du inte kan underbygga dina uttalande med fakta är de att se som rena spekulationer. När beslut tas om utbyggnad/ombyggnad av skidsystemet får allmänheten reda på detta eftersom Skistar är ett börsnoterat bolag. </p><p>Tillsvidare går det alldeles utmärkt att spekulera, önska, fantisera eller ljuga ihop vad tusan som helst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="edgeman, post: 393247, member: 14688"] Du missförstod mig med andra ord fel. Och om du skall fortsätta skriva eller inte spelar mig ingen större roll. Så länge du inte kan underbygga dina uttalande med fakta är de att se som rena spekulationer. När beslut tas om utbyggnad/ombyggnad av skidsystemet får allmänheten reda på detta eftersom Skistar är ett börsnoterat bolag. Tillsvidare går det alldeles utmärkt att spekulera, önska, fantisera eller ljuga ihop vad tusan som helst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp