Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Allemaaan" data-source="post: 523675"><p>tycker faktiskt att åre har bra med liftar och sånt nu jämfört med tidigare då det blev sjuka liftköer innan vm6an osv. </p><p></p><p>kanske är det inte fler liftar åre behöver?</p><p></p><p>för trots allt är det ju sjukt mycket folk i backarna nu istället och det blir nästan kö för att åka ner, visst nya liftar kan få folk att sprida ut sig i liftsystemet. men kommer det verkligen hjälpa? </p><p></p><p>nej, jag tycker åre har för få backar trots allt nu, finns ner yta att bygga nya backar på, se bara jätteskogen mellan vm6an området och olympia. </p><p></p><p>fler backar skulle jag helst vilja se främst, sedan några liftar av dom som finns i skimasterplanen kan man ju också bygga, men om man bara bygger nya liftar så kommer det bara ännu mer folk och då blir det smockat i backarna!.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Allemaaan, post: 523675"] tycker faktiskt att åre har bra med liftar och sånt nu jämfört med tidigare då det blev sjuka liftköer innan vm6an osv. kanske är det inte fler liftar åre behöver? för trots allt är det ju sjukt mycket folk i backarna nu istället och det blir nästan kö för att åka ner, visst nya liftar kan få folk att sprida ut sig i liftsystemet. men kommer det verkligen hjälpa? nej, jag tycker åre har för få backar trots allt nu, finns ner yta att bygga nya backar på, se bara jätteskogen mellan vm6an området och olympia. fler backar skulle jag helst vilja se främst, sedan några liftar av dom som finns i skimasterplanen kan man ju också bygga, men om man bara bygger nya liftar så kommer det bara ännu mer folk och då blir det smockat i backarna!. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp