Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Danil" data-source="post: 947003" data-attributes="member: 122026"><p>Ja det vore mycket mäktigt med en gondolbana över till Renfjället och precis som du sa tidigare så får man då möjlighet att bygga upp en liten skidåkarby från scratch vilket skulle möjliggöra en mycket fin by! Sedan kan ju gondolen över sjön gå både på kvällarna så att man kan ta sig in till Åre by från den nya byn och den skule även kunna köras på sommaren vilket skulle ge mer fjäll att vandra på, möjligheter för fiske, vattensport mm. </p><p></p><p>jag håller helt med att en mer vindskyddad lift skulle vara bra, men att dra den där gammla stjärnliften gick säger mig tyvärr inte mycket då jag är lite för ung och började åka lite för sent i Åre för att vet var den gick. Jag känner dock till att den funnits men inte vart den gick, har sökt efter en äldre pistkarta som visar var den gick men utan resultat..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Danil, post: 947003, member: 122026"] Ja det vore mycket mäktigt med en gondolbana över till Renfjället och precis som du sa tidigare så får man då möjlighet att bygga upp en liten skidåkarby från scratch vilket skulle möjliggöra en mycket fin by! Sedan kan ju gondolen över sjön gå både på kvällarna så att man kan ta sig in till Åre by från den nya byn och den skule även kunna köras på sommaren vilket skulle ge mer fjäll att vandra på, möjligheter för fiske, vattensport mm. jag håller helt med att en mer vindskyddad lift skulle vara bra, men att dra den där gammla stjärnliften gick säger mig tyvärr inte mycket då jag är lite för ung och började åka lite för sent i Åre för att vet var den gick. Jag känner dock till att den funnits men inte vart den gick, har sökt efter en äldre pistkarta som visar var den gick men utan resultat.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp