Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Danil" data-source="post: 947102" data-attributes="member: 122026"><p>Ojaa! Twinvalley eller Skorvdalen tror jag vist det heter på Svenska? Ser riktigt fint ut i alla fall, man får hoppas att det genomförs! o Himmelfjäll ser ju rätt intressant ut också. </p><p> </p><p>Men jag tror jag vet varför det inte finns så mycket från Åre. Om man går in på are.se alltså kommunens hemsida så kan man se den enskilda detaljplanen för Rödkullen men det står att Masterplanen inte är offentlig. Så då vore det otroligt att ett företag de anlitat får visa upp för mycket från den. Om det nu är delar av det vi ser, det är ju möjligt att det som finns att se inte ingår i masterplanen utan är sådant man planerat för tidigare men lagt ner helt. Det används helt enkelt bara på hemsidan för att visa exxempel på vad man gör..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Danil, post: 947102, member: 122026"] Ojaa! Twinvalley eller Skorvdalen tror jag vist det heter på Svenska? Ser riktigt fint ut i alla fall, man får hoppas att det genomförs! o Himmelfjäll ser ju rätt intressant ut också. Men jag tror jag vet varför det inte finns så mycket från Åre. Om man går in på are.se alltså kommunens hemsida så kan man se den enskilda detaljplanen för Rödkullen men det står att Masterplanen inte är offentlig. Så då vore det otroligt att ett företag de anlitat får visa upp för mycket från den. Om det nu är delar av det vi ser, det är ju möjligt att det som finns att se inte ingår i masterplanen utan är sådant man planerat för tidigare men lagt ner helt. Det används helt enkelt bara på hemsidan för att visa exxempel på vad man gör.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp