Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="b32b" data-source="post: 947222" data-attributes="member: 50687"><p>Nej, det finns ingen som vet hur den ska dras. Det är för tidigt. Planen där den börjar nedanför bron är en gammal idéskiss. Personligen tror jag inte det kommer att bli så. Om inte någon eller några kastar in en stor påse pengar i projektet.</p><p></p><p>Den som går in med pengar ska få tillbaka dem med en liten avkastning under 20-30 år. Ungefär. Det bestäms av hur lång tid Skistar får på sig att betala av liften.</p><p></p><p>Men som lägenhetsinnehavare ser jag väl värdeökningen på lägenheten som den stora avkastningen. Det har pratats om att varje lägenhet skulle behöva satsa 10000:-. Värdeökningen lär bli större än så om liften blir byggd och området utvecklas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="b32b, post: 947222, member: 50687"] Nej, det finns ingen som vet hur den ska dras. Det är för tidigt. Planen där den börjar nedanför bron är en gammal idéskiss. Personligen tror jag inte det kommer att bli så. Om inte någon eller några kastar in en stor påse pengar i projektet. Den som går in med pengar ska få tillbaka dem med en liten avkastning under 20-30 år. Ungefär. Det bestäms av hur lång tid Skistar får på sig att betala av liften. Men som lägenhetsinnehavare ser jag väl värdeökningen på lägenheten som den stora avkastningen. Det har pratats om att varje lägenhet skulle behöva satsa 10000:-. Värdeökningen lär bli större än så om liften blir byggd och området utvecklas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp