Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ALPINBUTIK" data-source="post: 969465" data-attributes="member: 10053"><p>Åre satsar på ny attraktion – 16 igloos byggs på Skutan</p><p>Åre</p><p></p><p>Mitt i skidsystemet på nästan 1 000 meters höjd ska 16 snöigloos byggas i vinter och där övernattning, mat, bubbelbad och andra aktiviteter ska erbjudas</p><p>Relaterat</p><p></p><p>I vintras byggdes en igloo på prov och nu är Håkan Hising med flera att beredd att satsa fullskaligt på kommande säsong. Kommande vecka ska det förberedande markarbetet sätta i gång. Satsningen är tänkt att ge Åre en ny reseanledning och i projektet är Skistar en samarbetspartner</p><p></p><p>– Det ska bli så roligt att återigen få jobba direkt med gäster på plats, jag har saknat det. När tankarna började ta form kring detta, så kändes det helt rätt. De vi har presenterat idén för, har alla varit positiva, vilket känns extra roligt, Håkan Hising, som tidigare varit länsturismchef, men också hotellägare i pressmeddelande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ALPINBUTIK, post: 969465, member: 10053"] Åre satsar på ny attraktion – 16 igloos byggs på Skutan Åre Mitt i skidsystemet på nästan 1 000 meters höjd ska 16 snöigloos byggas i vinter och där övernattning, mat, bubbelbad och andra aktiviteter ska erbjudas Relaterat I vintras byggdes en igloo på prov och nu är Håkan Hising med flera att beredd att satsa fullskaligt på kommande säsong. Kommande vecka ska det förberedande markarbetet sätta i gång. Satsningen är tänkt att ge Åre en ny reseanledning och i projektet är Skistar en samarbetspartner – Det ska bli så roligt att återigen få jobba direkt med gäster på plats, jag har saknat det. När tankarna började ta form kring detta, så kändes det helt rätt. De vi har presenterat idén för, har alla varit positiva, vilket känns extra roligt, Håkan Hising, som tidigare varit länsturismchef, men också hotellägare i pressmeddelande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Tillbaka
Topp