Uteställen i åre

Uteställen i åre
Är du 18 kommer du in överallt om du är städad.. även fast tex bygget har 20 som åldersgräns har jag aldrig blivit nekad att komma in där.

Uteställen i åre
Är man tjej kommer man in utan problem, är man det inte brukar det vara lite klurigare. Jag har blivit nekad på både Dippan och Dahlbom pga att jag vad under 20. Jag har även blivit insläppt på båda ställena och har aldrig blivit nekad på Bygget pga ålder.

Uteställen i åre
Ska du på Dippan så är det väl bara vip-kort som gäller.

Uteställen i åre
Sen när behöver man vip på dippan? inte jag iaf ;) mohaha... nämen ärligt... visste inte ens att det fanns?!
söndagskorten är ju inte samma sak... vet dock att det finns nå kort som gäller på cc och dippan.. för de lite finare folket som ger rabatt i baren m.m.

Någon som vet förresten vart måndagsklubben kommer hållas i år? har bara hört rykten...

Uteställen i åre
Jag skulle gärna vilja veta vilka ställen som gäller vilka dagar. Ska upp vecka 53, sist jag var i åre var jag 17 så var inte aktuellt att gå ut på krogen ; )

Uteställen i åre
För att dra mitt strå till stacken säger jag bara Dahlboms, lätt skönaste stämningen och grymt häng, så länge man inte är ute efter att... ja, på dansgolv iaf.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp